Kindlustused infotehnoloogiaettevõtetele

IT valdkond areneb tohutu kiirusega, kuid digitaalsus ei tähenda kahjuks, et kõiki riske on võimalik välja arvestada ja ära hoida. Sageli realiseeruvad just siin paljud aja- ja ressursikulukamad kahjujuhtumid. Tulega seotud kahjud, veekahjud, elektrihäired ja töötajate tervisega seotud probleemid on riskid, millega tuleb äritegevuses arvestada. Selleks, et nende riskidega paremini toime tulla, soovitame sõlmida kindlustuslepingu. Nii saad Sina keskenduda oma ettevõtte põhitegevusele ning riskide maandamine jääb ERGO ülesandeks.

Aitame leida parima lahenduse! 

Ärikliendi kindlustuslahendused vajavad terviklikku vaadet. Selleks, et Sinu ettevõte saaks kõikide võimalike riskide vastu õiges mahus kaitstud, tulevad appi meie professionaalsed ärikliendi konsultandid. Leiame just Sinu ettevõtte vajadusi silmas pidades kõige õigemad kindlustuslahendused. Võta meiega ühendust ja maandame Sinu riskid!

Soovin konsultatsiooni

Millised riskid võivad realiseeruda?

Infotehnoloogia valdkonnas tegutsev ettevõte seisab silmitsi mitmete riskidega. Järgnevalt mõned näited levinumatest kindlustusjuhtumitest.

Välk põhjustab ülepinge

Kuigi elame digiajastul, sunnivad muutlikud ilmaolud, näiteks äike ja tugevad tormituuled, meid endiselt loodusjõududega arvestama. Serveripark võib saada kahjustada pikse poolt põhjustatud ülepinge tõttu. Varakindlustuse olemasolul hüvitab tekkinud kahjud kindlustus.

Toruleke hävitab serveripargi

Vesi ja elekter ei käi kokku. Kahjuks esineb aga veekahjustusi nii kontorites kui elumajades ning torulekke tulemusena võib vesi rikkuda nii arvutite riist- kui tarkvara. Tihti tähendab see, et välja tuleb vahetada suur osa ettevõtte arvutipargist.

Õnnetusjuhtumid transpordi käigus

IT sektori ootamatused võivad olla ka täiesti tavaelulised: näiteks võib tehnik kliendi juurde arvuteid paigaldama minnes lihtsalt komistada. Kui süles on mitu arvutikasti ning seetõttu nähtavus piiratud, võib kokku põrgata näiteks klaasseinaga. Klaasseina purunedes võib omakorda viga saada lähedal istuv klienditeenindaja. Sellisel juhul hüvitab kindlustus klaasseina maksumuse ja klienditeenindaja kehavigastustega seotud kulud.