Kindlustused toitlustus- ja majutusettevõtetele

Toitlustuse ja majutusega tegutseva ettevõtte eesmärk on kliendile suurepärase elamuse pakkumine. Töö inimestega tähendab aga ka erinevaid ootamatusi, mis võivad ettevõttele sageli maksma minna palju raha ning kulutada väärtuslikku aega. Tulekahju või uputuse tagajärjel võivad saada kahju nii hoone kui selle siseviimistlus. Samuti võib õnnetusi juhtuda külastajatega. Õnnetuste tagajärjel võib äritegevus seiskuda ja tulu jääb saamata. Selleks, et nende riskidega paremini toime tulla, soovitame sõlmida kindlustuslepingu. Nii saad Sina keskenduda oma ettevõtte põhitegevusele ning riskide maandamine jääb ERGO ülesandeks.

Aitame leida parima lahenduse! 

Ärikliendi kindlustuslahendused vajavad terviklikku vaadet. Selleks, et Sinu ettevõte saaks kõikide võimalike riskide vastu õiges mahus kaitstud, tulevad appi meie professionaalsed ärikliendi konsultandid. Leiame just Sinu ettevõtte vajadusi silmas pidades kõige õigemad kindlustuslahendused. Võta meiega ühendust ja maandame Sinu riskid!

Soovin konsultatsiooni

Millised riskid võivad realiseeruda?

Nii toitlustuse kui ka majutusega tegelev ettevõte seisab silmitsi mitmete riskidega. Järgnevalt mõned näited levinumatest kindlustusjuhtumitest.

Tuleõnnetused köögis

Tulekahju ei küsi valdkonda – näiteks kaubanduskeskuses asuva restorani köögist sai alguse tulekahju.
Kahjustada said nii restorani köök, vara kui ka kaubanduskeskuses asuvad poed ja nende inventar. Restorani varakindlustusega hüvitati restorani vara (sh köögitehnika) ning restorani saamata jäänud tulu, vastutuskindlustega kaubanduskeskuste poodidele tekkinud kahju.

Vargused hotellis

Pikanäpumehed ei tegele vaid suuremate murdvargusega ööpimeduses. Ebaausate inimestega peavad arvestama ka toitlustus- ja majutusasutused. On juhtumeid, kus hotelli numbritubadest lähevad kaduma külastajate isiklikud asjad. Vastutuskindlustuse lepingu alusel hüvitatakse klientidele tekkinud kahju.

Toidumürgituse oht

Toidutegemine on kaunis kunst, kuid reaalne elu võib ebameeldivalt sekkuda ka siin. Näiteks võivad köögipersonali hooletuse tõttu hotellirestoranis söönud kliendid saada toidumürgituse. Kindlustus maksab sellisel juhul klientidele hüvitist nii ära jäänud ekskursioonide, ravi kui ravimite eest.