Äriklassi lend topelt hinnaga

21. veebruar 2023

Meie kliendid tellisid reisibüroo vahendusel reisi Lõuna-Ameerikasse. Selleks, et juba lennu ajal täielikult puhkuselainele häälestuda, otsustati lennata äriklassis. Kliendid maksid küll mitu tuhat eurot rohkem, kuid selle eest lootsid teenust, mida saaks täiel rinnal nautida. Kahjuks ilmnes lennujaama jõudes, et reisibüroo ei olnud teinud äriklassi broneeringut. Klientide jaoks oli see ääretult ebameeldiv üllatus, sest kliendid pidid ise kohapeal tasuma teenuse eest, mille eest tegelikult oldi juba reisibüroole makstud. Põhimõtteliselt pidid nad tasuma äriklassi lennu eest topelthinna.

Reisilt koju jõudes esitasid kliendid reisibüroole nõude äriklassi teenuse eest tasutu tagastamiseks. Reisibüroo algul vabandas klientide eest ning selgitas, miks neil ei õnnestunud äriklassi broneeringut teha. Hiljem aga ignoreeris klientide kirju, jättes lihtsalt vastamata ning ka raha tagastamata. Kliendid olid ääretult pettunud reisibüroo tegevuses ning pöördusid abi saamiseks õigusabikulude kindlustuse poole. Jurist saatis klientide nimel nõudekirja, nõudes äriklassi eest makstud raha tagastamist ning ka viiviste tasumist. Nõudekirja peale tagastas reisibüroo nõutud summa ja tasus ka viivise.