E-kontorisse

Menüü

Tasub teada

ERGO järgib oma teenuste osutamisel Eesti Kindlustusseltside Liidu väljatöötatud kindlustusteenuse osutamise häid tavasid. Heade tavadega on võimalik tutvuda siin: Kindlustusteenuse hea tava
Veebiküljelt leiab vastused kindlustamise ja pensionipõlveks säästmise kohta, samuti investeerimise, laenamise ja teiste pangateenustega seotud küsimustele. Nõuannetega tasub kindlasti tutvuda enne mistahes lepingu sõlmimist. Kasulikku taustainformatsiooni leiab lehelt ka tekkinud probleemide ja vaidluste korral.

Informatsioon veebilehel www.minuraha.ee on erapooletu, objektiivne ja professionaalne, sest Finantsinspektsioon ei sõltu ühestki pangast, kindlustusseltsist või mõnest muust finantsteenuse osutajast ega paku ise ühtegi finantsteenust. Veebileht on koostatud Finantsinspektsiooni spetsialistide poolt.

www.minuraha.ee ei jaga infot kindlustusseltisde poolt pakutavete konkreetsete teenuse kohta, vaid annab edasi vajalikke üldteadmisi.

Kodukindlustuse kindlustusjuhtumite ja välistuste selgitused
Sõidukikindlustuse kindlustusjuhtumite ja välistuste selgitused
Õnnetusjuhtumikindlustuse kindlustusjuhtumite ja välistuste selgitused

Kui juhtub, et Te ERGO kliendina märkate puudusi ERGO teenustes või teenindamises, siis on Teil võimalik sellest teada anda e-posti aadressil info@ergo.ee või telefonil 610 6500 või ERGO kontoris või tavaposti aadressil (ERGO Insurance SE, A. H.Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn ) või siinsamas kodulehel, kui täidate vasakul menüüs tagasiside vormi.

Vastame Teie kaebusele 5 tööpäeva jooksul arvates kaebuse kättesaamisest. Kui kaebust ei ole võimalik lahendada eelnimetatud aja jooksul, siis teavitame Teid  tähtaja pikenemise põhjustest, mõnikord ka lisainfo vajadusest, samuti  vastuse uuest tähtpäevast.

Vastuse saadame kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-postiga), v.a siis, kui olete avaldanud soovi saada vastus teisiti. 

Kliendil on õigus pöörduda kaebusega ka Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Kontaktandmed: Rahukohtu 2, Tallinn, tel 6201707. Lisateave ja menetlusreeglid http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/ametist/tarbijakaebuste-komisjon

Tarbijal on võimalik vaidlus lahendada ka internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu, täpsem teave: ec.europa.eu/odr.