ERGO on tunnistatud kõige armastatumaks kindlustusandjaks Balti riikides

1. oktoober 2012

ERGO Kindlustuse ASi peetakse Balti riikides kindlustusseltside seas kõige armastatumaks.  Tänavu toimunud kindlustusettevõtete brändide TOPi uuring hõlmas kõiki Balti riike esimest korda.  

Uuringu korraldajate reklaami- ja turunduseagentuuri DDB Läti, uuringufirma GfK Custom Research Baltic ja Läti äriajakiri Capital põhieesmärgiks Balti TOPi koostamisel  on edendada kohalike kaubamärkide integratsiooni kogu piirkonnas. Selleks, et selgitada välja kõige armastatumad brändid Balti riikides, küsitleti juulis üle 3000 elaniku vanuses 15-74.
 

Kęstutis Bagdonavičius, ERGO kahjukindlustusseltside juhatuse esimees Balti riikides oli uuringu tulemusega väga rahul: "Oleme uhked, et ERGO kaubamärk on tugev ja ERGO on tunnistatud kõige armastatumaks kindlustusandjaks Balti riikides vaatamata tihedale konkurentsile."

 

Māra Taurina, GfK Custom Research Baltic klienditeeninduse direktor: "Uuringus kasutasime "DDB Brand Capital TM" metoodikat  ja andmeid elustiil, demograafia ja meedia kasutamise kohta. Turundustegevused on aidanud ERGOl kindlustusandjate seas liidripositsioonile jõuda.“

GfK andmed Baltimaade kindlustussektori kohta näitavad, et Leedu elanikud kindlustavad rohkem ja ka usaldavad kindlustusfirmasid enim. Lätlased kasutavad kindlustusteenuseid aga kõige vähem ja nende usaldust võita on keerulisem.
 

Lätis on TOP kõige armastatuma brändi uuringuid tehtud alates 2004. aastast.
Balti TOPi küsitlus hõlmas tervikuna 203 brändi.