Oleme uhked: tipptööandja ja rahulolevad töötajad

22. veebruar 2022

ERGO eesmärk on olla kõige kliendikesksem kindlustusselts Baltikumis. Töötame igapäevaselt selle nimel, et pakkuda parimat kliendikogemust nii era- kui äriklientidele, aga lisaks sellele oleksid innustunud, pühendunud ja hoolivad ka meie sisekliendid ehk töötajad. Usume, et kui ettevõte hoolitseb  hästi oma töötajate eest, hoolitsevad nemad samuti hästi klientide eest.

Kuigi kasutame sõnu nagu „klient“, „ettevõte“ ja „toode“, siis ääretult oluline on kliendikogemuse juures inimlik külg ehk emotsioon, mille inimene kohtumisest või kõnest teise inimesega kaasa võtab. Pere-ja töötajasõbraliku ettevõttena märkame, et aasta-aastalt muutub meie töötajate jaoks olulisemaks lisaks materiaalsetele hüvedele toetav meeskond, paindlik töögraafik, ettevõtte stabiilsus ja arenguvõimalused.

Rõõm on jagada, et viimaste uuringute alusel on nii kliendid kui töötajad ERGO sisekliimat ja teenindust aina kõrgemalt hinnanud ning loomulikult jätkame oma teekonda kõigi klientide heaolu hoidmiseks ja kasvuks.  

Top tööandja finantssektoris

Suurimaid tööportaale CV-Online viis detsembris läbi põhjaliku Top Tööandja uuringu, millega selgitati välja Eesti inimeste eelistused tööandja valikul. Uuringus osales rekordiliselt üle 8000 inimese üle Eesti, kes valisid oma eelistatuimad tööandjad seitsmes erinevas ärisektoris. Finantssektoris saavutas ERGO 9. koha, olles hinnatud tööandja. Uuringus osalejate sõnul on tööandja valikul kõige olulisemad kriteeriumid motiveeriv palk ja lisahüved, hea sisekliima ja toredad kolleegid, võimalus paindlikule töökorraldusele ning heade tulemuste eest tunnustamine.

„Hea meel on näha, et ERGO tööandjana neile kriteeriumitele vastab. Töötame igapäevaselt selle nimel, et ERGOs oleks hea töötada, olgu siis kontoris või kaugtöö vormis,“ märkis personali- ja haldusvaldkonna juht Evelin Roasto. „Tänavu valmiv uus maja Avala ärikvartalis on ehitatud just nimelt töötajate eelistusi silmas pidades. Sealt leiab omaette nurgakesi, kus segamatult tööd teha kui ka rohkelt koosoleku ruume, kus üheskoos mõtteid vahetada, rääkimata võimalustest lõõgastuda ja trenni teha.“

Huvi korral tutvu ERGO vabade töökohtadega SIIN
Lisaks on võimalus kandideerida ERGO müügitiimi klikates SIIA.

Pühendumusuuring

Möödunud aasta lõpul läbi viidud pühendumusuuring, mis näitab töötajate rahulolu läbi erinevate parameetrite, andis sel korral suurepärased tulemused. Pühendumuse määra koguskooriks saime 94%, mis on üle ootuste kõrge tulemus. ERGO Eesti 252 töötajast osalesid uuringus peaaegu kõik (94%). Tegu oli ERGO ülegrupilise uuringuga, kus osales lisaks Eestile veel 14 riiki, kokku 17386 osalejaga.

„Oleme 2019. aastaga võrreldes teinud sammu paremuse poole lausa 6-protsendipunkti ulatuses ning edasiminek puudutas absoluutselt kõiki hinnatud valdkondi. Kõige suuremat edasiminekut märgati juhtimiskvaliteedi tõusus, mis on 2019. aastaga võrreldes tõusnud lausa 20 punkti,“ kommenteeris ERGO Eesti tegevjuht Marek Ratnik. „See teeb suurt rõõmu ja siinkohal tahan eriti tänada meie juhte ning ka personaliosakonda, kes on juhte toetanud, et nad saaksid veelgi rohkem oma inimeste jaoks olemas olla. ERGO Eesti töötajad hindasid ettevõttes kõige kõrgemalt koostööd. Meie koostöömeelsus on parim osa ERGO DNAst ning samuti saame tulemustele tuginedes kindlalt öelda, et usume kindlalt oma ettevõttesse ja oma toodetesse ning teenustesse,“ lisas Ratnik.

Lisaks heale koostööle ja juhtimiskvaliteedile said kõrge hinnangu ERGO tunnetatav kuvand, kliendikesksus, võimalused arenguks, jätkusuutlik pühendumus, mis näitab töötaja üldist heaolu ning väga head töötingimused. Väljaspool Tallinnat ja Tartut töötavad ERGOkad hindasid eriti kõrgelt võimalust kaugtööks.

„Konkreetsetest ettevõtmistest, mis on nende suurepäraste tulemuste taga, võib välja tuua juhtimiskoolitused, regulaarsed üks ühele ja arenguvestlused, pidev sisekommunikatsiooni tõhustamine, kodukontoris töötamise toetamine, koolitused, mis toetavad ERGO töökultuuri DNAd ja tulemusjuhtimise rakendamine,“ ütles ERGO personali- ja haldusvaldkonna juht Evelin Roasto.

Regulaarsed kliendikogemuse ja teenindustaseme uuringud

Meie jaoks on oluline teada, kuidas meie kliendid ennast tunnevad ja mis on meie tugevad ning nõrgad küljed. Just seetõttu küsime oma klientidelt regulaarselt tagasisidet soovitusindeksi NPS (net promoter score) alusel, millest selgub, kui tõenäoliselt soovitaksid ERGO kliendid meid oma sõbrale või tuttavale. Rõõmuga jagame, et meie soovitusindeks on järjepidevalt tõusnud ning kõige kõrgemalt hindavad meie kliendid just ERGO kahjukäsitluse tööd.

Lisaks otsesele tagasisidele klientidelt, kasutame järjepidevalt ka testostjate abi, et hinnata meie teeninduskvaliteeti erinevates kanalites, sh chati, telefoni, e-posti ja vahetu suhtlemise teel. Uuringust selgub, et meie teenindustase on stabiilselt kõrge, varieerudes eelmisel aastal 90-92% piirides. 2021. aasta viimases kvartalis palusime meie teenusepakkujal Dive Group Estonial lisaks ERGO klienditeenindusele hinnata ka meie konkurentide tegevust. Võrreldes teiste kindlustusseltsidega sai ERGO parimad koondtulemused, mille üle võib ainult uhkust tunda ja jätkata tööd, et meie kliendid saaksid igas kanalis kõige professionaalsema ning meeldivama ostukogemuse.